Розв’язування задач – одне з найважливіших завдань початкової школи, тому
вчитель Жиляєва Л.С. поділилася досвідом своїх напрацювань з даної теми. А педагог Леуська А.Л. розкрила сутність методики роботи вчителя по формуванню обчислювальних
навичок , вказала на можливі помилки учнів при вивченні змістовної лінії «Дії з
числами».
Вчитель Белова О.Л. ознайомила присутніх із засобами формування орфографічної
грамотності молодших школярів, роботою над словниковими словами. Педагоги Березовська
Т.Б, Батовська О.Д. під час своїх виступів розкрили проблему недостатнього
розвитку читацьких умінь школярів, накреслили шляхи усунення недоліків. Вони
майстерно провели тренінг « Гра як засіб уникнення помилок на уроках
читання та спілкування» та залучили молодих вчителів до спільного виконання
активних видів діяльності. Під час творчого діалогу до роботи залучилася
логопед Маслова Т.В., яка ознайомила молодих учителів з
пропедевтикою порушень читання та письма у дітей молодшого шкільного віку і
практично відпрацювала з присутніми вправи, які допомагають уникнути або
зменшити кількість помилок.
Підсумки
семінару підвела методист методичного кабінету Наталія Воропаєва, яка
зазначила, що семінар-практикум пройшов на високому теоретичному і практичному
рівнях
Комментариев нет:
Отправить комментарий