четверг, 24 марта 2016 г.

Екологічне виховання учнів при викладанні природничо-математичних дисциплін

Сучасні екологічні проблеми можна розв’язати лише спільними зусиллями. Потік екологічної інформації повинен не лякати, а спонукати до дії. Сьогодні головне завдання вчителів підвести учнів до правильної оцінки теперішнього екологічного становища, до розуміння необхідності бережливого й економного ставлення до ресурсів природи. «Добрі почуття своїм корінням сягають у дитинство, а людяність, доброта, лагідність, доброзичливість народжуються в праці, турботах, хвилюваннях про красу навколишнього світу. Якщо добрі почуття не виховані у дитинстві, їх ніколи не виховаєш...» - писав Сухомлинський В.О.
15 березня 2016 р. в Херсонський спеціалізованій І-ІІІ ступенів школі №57 Херсонської міської ради пройшов міський семінар для вчителів природничо-математичних дисциплін з теми: «Екологічне виховання учнів на уроках природничо-математичних дисциплін». Своїм досвідом роботи на уроках і в позаурочний час поділилися вчителі Соловйова С.С., вчитель фізики та Пирогова О.А., вчитель математики. Вчителі кафедри природничо-математичних дисциплін школи спрямовують  навчально – виховну роботу на розвиток розумових здібностей учнів, виховання в них екологічної свідомості. На своїх уроках та виховних заходах  вчителі спонукають учнів замислитися над наслідками, до яких може призвести непродумана діяльність людини.

Учасникам семінару був представлений досвід роботи вчителів кафедри природничо-математичних дисциплін та приклади заходів проведені під час предметного тижня, присвяченому воді. Учні школи показали науково-розважальну виставу «Вода- це життя». Всі гості отримали робочі матеріали і буклет семінару.

Комментариев нет:

Отправить комментарий