среда, 23 марта 2016 г.

Для учителів початкової школи


На базі Херсонської гімназії № 1 Херсонської міської ради, за планом роботи опорного  закладу освіти початкової школи  відбувся методичний калейдоскоп  «Вивчення математичних понять засобами різних педагогічних технологій»Для учасників заходу було проведено урок математики в 1-А класі з теми «Додавання і віднімання в межах 10». Реалізація освітньої галузі «Математика» в цьому класі здійснюється за програмою інноваційно-педагогічної  технології «Росток». Учитель вищої категорії, учитель-методист Олена Олександрівна Богдалова  організувала активну свідому діяльність учнів з узагальнення основних математичних понять: ціле, частина, класифікація предметів за різними ознаками. Учні залучилися до творчої роботи зі складання умови задачі за різними виразами. Протягом уроку велика увага приділялась формуванню розумових операцій дітей, формувались мовленнєві уміння, життєвий досвід збагачувався відомостями про винаходи людства, такі як велосипед, марки, знаки математичних дій.
 Урок математики у 1 - Б класі з теми «Додавання чисел з переходом через розряд. Розв'язання задач на збільшення числа на декілька одиниць» провела вчитель вищої категорії  Лариса Павлівна Вовченко. Навчання у цьому класі здійснюється  за програмою Всеукраїнського науково-педагогічного  проекту «Інтелект України». Під час  уроку присутні переконалися, що систематична робота з формування теоретичних понять дозволяє першокласникам коментувати власні навчальні дії, обґрунтовувати відповіді та свідомо обирати шлях розв’язання задач.На майстер-класі з теми «Розв'язання задач засобами педагогічної технології «Росток»учитель вищої категорії, вчитель-методист Олена Федорівна Кравчук розкрила  особливості запису умови задач  у формі графічної схеми, що дозволяє максимально залучити всі розумові процеси. Розв’язання  задач проводиться за  алгоритмом, згідно якого учень свідомо обирає потрібну арифметичну дію, оцінивши , що саме він прагне одержати – ціле чи частину. Проводячи уроки та майстер-клас, учителі початкових класів продемонстрували високий рівень професіоналізму, фахової компетентності та педагогічної майстерності.


Комментариев нет:

Отправить комментарий