Урок математики у 1 - Б класі з теми «Додавання чисел з переходом через розряд. Розв'язання задач на збільшення числа на декілька одиниць» провела вчитель вищої категорії Лариса Павлівна Вовченко. Навчання у цьому класі здійснюється за програмою Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України». Під час уроку присутні переконалися, що систематична робота з формування теоретичних понять дозволяє першокласникам коментувати власні навчальні дії, обґрунтовувати відповіді та свідомо обирати шлях розв’язання задач.На майстер-класі з теми «Розв'язання задач засобами педагогічної технології «Росток»учитель вищої категорії, вчитель-методист Олена Федорівна Кравчук розкрила особливості запису умови задач у формі графічної схеми, що дозволяє максимально залучити всі розумові процеси. Розв’язання задач проводиться за алгоритмом, згідно якого учень свідомо обирає потрібну арифметичну дію, оцінивши , що саме він прагне одержати – ціле чи частину. Проводячи уроки та майстер-клас, учителі початкових класів продемонстрували високий рівень професіоналізму, фахової компетентності та педагогічної майстерності.
среда, 23 марта 2016 г.
Для учителів початкової школи
Урок математики у 1 - Б класі з теми «Додавання чисел з переходом через розряд. Розв'язання задач на збільшення числа на декілька одиниць» провела вчитель вищої категорії Лариса Павлівна Вовченко. Навчання у цьому класі здійснюється за програмою Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України». Під час уроку присутні переконалися, що систематична робота з формування теоретичних понять дозволяє першокласникам коментувати власні навчальні дії, обґрунтовувати відповіді та свідомо обирати шлях розв’язання задач.На майстер-класі з теми «Розв'язання задач засобами педагогічної технології «Росток»учитель вищої категорії, вчитель-методист Олена Федорівна Кравчук розкрила особливості запису умови задач у формі графічної схеми, що дозволяє максимально залучити всі розумові процеси. Розв’язання задач проводиться за алгоритмом, згідно якого учень свідомо обирає потрібну арифметичну дію, оцінивши , що саме він прагне одержати – ціле чи частину. Проводячи уроки та майстер-клас, учителі початкових класів продемонстрували високий рівень професіоналізму, фахової компетентності та педагогічної майстерності.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий