пятница, 25 марта 2016 г.

Педагогічна творчість - фактор розвитку творчих здібностей учнів

Постійна робота із самоосвіти та самовдосконалення, осучаснення педагогічного процесу, велика самоорганізованість, працелюбність, дисциплінованість, наполегливість, відповідальність за результати своєї праці   -  це  професійні якості  Куцої Інни Іванівни , вчителя географії, економіки Антонівської ЗОШ IIII ступенів №21 Херсонської міської ради . 
 Вчитель впевнена, що одноманітні уроки вбивають дитяче прагнення до пізнання світу. Натомість вона переконана, що на нинішньому етапі розвитку  освітньої галузі ми маємо широкий доступ до інформації, великий спектр методів і форм педагогічної діяльності. Перед педагогом розкривається океан можливостей прояву своєї майстерності, реалізації досвіду, які мають бути спрямовані на  розквіт здібностей дитини, на формування основних її життєвих компетентностей.
     Уроки Куцої І.І.будуються  на основних принципах особистісно-орієнтованого та досліджуючого  навчання, мають практичну спрямованість.  Відповідно проводиться системна самоосвітня робота над індивідуальним проблемним питанням: «Системний підхід до   розвитку    пізнавальної діяльності учнів через впровадження проектно-дослідницької діяльності на уроках географії як чинник соціалізації учнівської молоді  »
      У процесі роботи , для проведення дослідницької діяльності вчитель активно використовує інноваційні технології навчання , що передбачає різні форми , методи організації навчальної діяльності. Це метод проектів , проблемне навчання , навчання як дослідження і т.д. Однією з цікавих форм роботи яку вчитель використовує  на уроках географії є інфографіка. Інфографіка- це перехід від текстової цивілізації до цивілізації зображень,це відповідь сучасному темпу життя та поширенню інформації. Даний метод дозволяє учням на уроках  пропускати  величезний  обсяг інформації через зорове сприйняття  .
     Своєю працею вчитель доводить, що пізнавальний інтерес має велику спонукальну силу: він змушує учня прагнути до пізнання, активно шукати засоби задоволення жаги знань.      








Комментариев нет:

Отправить комментарий