среда, 25 ноября 2015 г.

Творчий, інтелектуальний потенціал людей є рушієм прогресу суспільства, тому обдарованість необхідно своєчасно виявити і розвивати. Дослідники стверджують, що багато надзвичайно обдарованих людей не реалізували своїх можливостей через несприятливе виховання в дитинстві. Нерідко інтелектуально обдарована дитина не знаходить розуміння ні педагогів, ні однолітків. Психологи розглядають обдарованість як складне психологічне явище, невіддільне від особистості, як наявність здібностей, їх своєрідне поєднання, від якого залежить можливість успішної діяльності. 24 листопада  на базі Херсонської загальноосвітньої  школи ІІ-ІІІ ст.№34 Херсонської міської ради відбулось міське засідання школи педагога початківця вчителів хімії та біології з теми: «Особливості роботи з обдарованими та здібними учнями ». З молодими спеціалістами працювала вчитель вищої категорії, вчитель- методист  Домарацька Світлана Іванівна, яка поділилася своїм педагогічним досвідом з молоддю. Вчителі отримали вичерпні  відповіді на свої запитаня.

Комментариев нет:

Отправить комментарий