среда, 16 декабря 2015 г.

Інновації в методиці: уроки української мови і літератури з підприємницьким тлом

15 грудня у Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 пройшов показовий урок української  літератури в 9 класі за темою «Створення вистави за мотивами повісті Г. Квітки-Основ’яненка «Маруся»  ( учитель Левченко С.В.) у рамках  Міжнародного українсько-польського проекту «Уроки з підприємницьким тлом», який  реалізується за підтримки міністерства закордонних справ Польщі  та діє у 18 областях України, зокрема і в Херсонській.
      Проект, який координує з українського боку Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, а з польського – Осередок розвитку освіти (Варшава), надзвичайно потрібний українській освіті, бо демонструє можливість формувати підприємницьку компетентність серед молоді не тільки на уроках економіки чи основ підприємницьких знань, а й під час вивчення інших шкільних предметів: української та зарубіжної літератури,  іноземних мов, хімії, біології, фізики, інформатики, історії тощо.     Цей проект є продовженням дворічного українсько-польського проекту «Шкільна академія підприємництва», який поширювався на 24 області України і внаслідок якого було створено понад 200 шкільних клубів підприємництва та інтернет-платформу для їхньої методичної підтримки.
   Знання мови та літератури необхідне кожній людині, яка прагне реалізувати себе. Предмети, які ми викладаємо, покликані формувати ключові компетентності, без яких неможливо чогось у житті досягнути. Уроки української мови та літератури покликані навчити дітей вправно й доречно використовувати мовні ресурси для повноцінної життєдіяльності, викликати почуття  і вміти виражати їх,  навчитися взаємодіяти, визначати мету та досягати її.      Метою уроків з підприємницьким тлом є вироблення навичок  застосувати таких ключових компетенцій: підприємницьких, комунікативних, соціальних та компетенції продуктивної творчої діяльності.  Особливістю  таких уроків є те, що основна роль полягає в   формуванні самоосвітньої компетентності учнів, а вчитель виступає в ролі консультанта.

      Ідеї  польсько-українського проекту «Уроки з підприємницьким тлом» дають можливість  краще побачити учня як особистість, розвинути його підприємливість та ініціативність, що сприяє формуванню профорієнтаційної компетентності школярів, які вдало зможуть реалізувати свої здібності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий