15 грудня у Херсонській
загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №4 пройшов показовий урок
української літератури в 9 класі за
темою «Створення вистави за мотивами повісті Г. Квітки-Основ’яненка «Маруся» ( учитель Левченко С.В.) у рамках Міжнародного
українсько-польського проекту «Уроки з підприємницьким тлом», який реалізується за підтримки міністерства
закордонних справ Польщі та діє у 18
областях України, зокрема і в Херсонській.
Проект,
який координує з українського боку Львівський обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти, а з польського – Осередок розвитку освіти (Варшава),
надзвичайно потрібний українській освіті, бо демонструє можливість формувати
підприємницьку компетентність серед молоді не тільки на уроках економіки чи
основ підприємницьких знань, а й під час вивчення інших шкільних предметів:
української та зарубіжної літератури,
іноземних мов, хімії, біології, фізики, інформатики, історії тощо. Цей проект є продовженням дворічного
українсько-польського проекту «Шкільна академія підприємництва», який
поширювався на 24 області України і внаслідок якого було створено понад 200
шкільних клубів підприємництва та інтернет-платформу для їхньої методичної підтримки.
Знання мови та
літератури необхідне кожній людині, яка прагне реалізувати себе. Предмети, які
ми викладаємо, покликані формувати ключові компетентності, без яких неможливо
чогось у житті досягнути. Уроки української мови та літератури покликані навчити
дітей вправно й доречно використовувати мовні ресурси для повноцінної
життєдіяльності, викликати почуття і
вміти виражати їх, навчитися
взаємодіяти, визначати мету та досягати її. Метою уроків з підприємницьким тлом є вироблення
навичок застосувати таких ключових
компетенцій: підприємницьких, комунікативних, соціальних та компетенції
продуктивної творчої діяльності. Особливістю таких уроків є те, що основна роль полягає в формуванні самоосвітньої компетентності учнів, а
вчитель виступає в ролі консультанта.
Ідеї
польсько-українського проекту «Уроки з підприємницьким тлом» дають
можливість краще побачити учня як
особистість, розвинути його підприємливість та ініціативність, що сприяє
формуванню профорієнтаційної компетентності школярів, які вдало зможуть
реалізувати свої здібності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий