пятница, 13 марта 2015 г.

Кращі моделі соціалізуючого простору.

З 10.03 по 13.03.2015р. методичним кабінетом при управлінні освіти проведено День педагогічної ідеї серед педагогічних колективів шкіл  Херсона. Це один із заходів, який проводився у рамках шляхів реалізації другого етапу обласної  проблеми «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі: методологічний та методичний підходи».
  Важливий вплив на соціалізацію дітей здійснює школа. В школі дітей навчають не тільки читати й писати, але й дають уявлення про загально прийняті цінності.
Саме це довели учасники, які представляли  та захищали моделі соціалізації  засобами різноманітних напрямів виховної роботи, що реалізуються завдяки встановленню партнерства всіх учасників освітнього простору з соціальними інститутами і організаціями суспільства.
У  Дні педагогічної ідеї прийняли участь 52 загальноосвітніх навчальних заклади міста, крім ЗНЗ №5,30,31,АлХДУ,гімназії №6, НВК №7, ш/с №29, спеціальної №1.
Враховуючи, що сьогодні перед школою як соціальним інститутом постає складне та відповідальне завдання - сформувати в учнів комплекс громадянських якостей, глибоке розуміння ними приналежності до українського народу, внутрішню потребу та готовність реалізувати особистісний потенціал на благо зміцнення української держави,   серед представлених моделей особлива увага приділялася соціалізації учнів засобами: патріотичного виховання (ЗНЗ №2,12,14,17,38,41,47,54, гімназія №20),громадянського (ЗНЗ №18,НВК №48,52), морального (ЗНЗ №4,15, 32,39,40,44,46,50, НВК №56, ЦОМ,), превентивного (ЗНЗ №34), екологічного (ЗНЗ №21,24,26,53, НВК №9,спец.№2), художньо-естетичного (НВК №11,ЗНЗ №33,55,ТЛМ), створення «Школи успіху» (гімназія №1), впровадження національних традицій (ЗНЗ №16, гімназія №3, Хабад), здоров’я зберігаючих технологій (ЗНЗ №8,35,37,45,57) та інформаційних технологій (НВК №51),  профорієнтації (ЗНЗ №27,36,ФТЛ), культурології (ЗНЗ №28), формування умов для розвитку творчої особистості (ЗНЗ №43).
  Успішна соціалізація учнів в школі не можлива без успішної соціалізації в сім'ї.  Тісна взаємодія цих інститутів у процесі соціалізації завжди дає позитивний ефект. Тому модель педагогічного колективу ЛЖБП присвячена співпраці з батьками.
У стінах школи  дитина засвоює необхідні для соціальної практики знання, цінності, формує навички соціальних відносин. Моделі ЗНЗ №13,25 розкривають систему виховної роботи закладу, яку створено з метою соціалізації  дитини в сучасному просторі.
Члени журі, до складу якого входили  спеціалісти Херсонського державного університету, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», методичного кабінету, позашкільних навчальних закладів, відмітили: велику кількість інтерактивних, інноваційних заходів з учнями, батьками, які організовано  у закладах; активну співпрацю з державними та громадськими організаціями міста; плідну діяльність з психологічною службою закладу; здійснення моніторингових досліджень.
За критеріями оцінювання  найбільшу кількість балів отримали моделі  соціалізую чого простору ФТЛ, ЗНЗ №26, спеціалізованої школи №27. Визнано кращими також моделі гімназій №1,20,НВК №51,ЗНЗ №2,39,40,44,53.
Вітаємо переможців!



Комментариев нет:

Отправить комментарий