четверг, 12 мая 2016 г.

11 травня 2016 року на базі Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 28 ім. О.С.Пушкіна пройшло засідання школи професійного зростання для вчителів художньо – естетичного циклу з теми: «Пошуки нових моделей виховання основних навчальних компетенцій  учнів у процесі вивчення предметів ХЕЦ.».  

 На  засіданні  обговорювали питання:
 -  Пошуки нових моделей виховання основних навчальних компетенцій учнів у процесі вивчення предметів ХЕЦ.                                                              
-  Морально – етичне виховання школярів засобами музичного та образотворчого мистецтва. Презентація проектів учнів: «Писанки»,  «Веснянки».    
-  Вплив особистості вчителя музичного мистецтва  на духовне виховання  особистості учня. Бліц -  презентація  власних пісень. Монтаж відеороликів.
       Вчитель образотворчого мистецтва ЗНЗ № 28, вчитель другої категорії Дончак О.Л.  звернула увагу на необхідність активно вести пошуки та випробування різних форм і методів діяльності учнів на уроках ХЕЦ та познайомила учасників засідання  з  методом проектів, який не тільки зацікавлює учнів, але й дає продуктивний результат. Учні школи продемонстрували власні проекти «Писанки» й «Веснянки». Вчителям було цікаво прийняти участь у  практичній частині проекту «Писанки» - у створенні «Писанкового дерева – бажань».
      Вчитель музичного мистецтва, вчитель вищої категорії, вчитель – методист  ЗНЗ № 28 Торопов В.А. показав майстер – клас з роботи з використанням інформаційних технологій.  Вчитель розповів про вплив особистості вчителя музичного мистецтва  на духовне виховання  особистості учня, продемонстрував  бліц -  презентацію  власних пісень про Україну, рідне місто Херсон та навчав вчителів робити монтаж відеороликів.
     Учасники школи професійного зростання познайомилися з методом проектів на уроках ХЕЦ, побачили практичну роботу вчителів та отримали методичні рекомендації. шляхів визначення результативних механізмів виховання основних навчальних компетенцій  учнів у процесі вивчення предметів ХЕЦ.


       

Комментариев нет:

Отправить комментарий